söndag, oktober 31, 2010

Mycket vill ha mer?

Egentligen borde jag ju jubla, för vagnen vart ju såld igår, vilket var skönt, så jag slapp ha den ståendes i hallen. Men de som köpte den var lite gnälliga och klagade en massa på vagnen? och undrade om de fick ringa sen om det var nått osv.. Liksom vaddå, som om jag skulle ge nån slags garanti eller? Liksom, köp den inte om den inte var bra.. Sen skulle de pruta en massa, och efetr flera vändor och försök fick dom den till slut för 5500, och vaddå, jag gav 5300 för den så jag ska inte klaga.. MEN sen idag (ja jag var inte så snabb på att ta bort annonsen) så har det ringt flera till.. Och nu sist ringde en tjej som var supertrevlig och som verkligen vart så besviken över att den var såld, för hon hade kikat efter en vagn i den färgen och med de tillbehör jag hade och tyckte jag hade haft så bra pris osvosv.. Hmm.. hade jag kunnat backa tiden hade jag sålt til henne istället.. (och hon hade säkert inte prutat heller :P ) Nåja, det kan man aldrig veta innan, och jag gick ju trots allt 200 kr plus :D

Undrar hur länge vagn nr 15 kommer få stanna :)

Inga kommentarer: