fredag, april 08, 2011

Aj go krejsy!

I början på januari, så satte jag fart och letade på lokaler och hittade en.. Asskönt. Att ha en lokal är ju liksom rätt viktigt om man ska ha en bröllopsfest? Right?

Sen la jag det på is och gjorde tusen andra saker, typ jobba, hänga med bebis och mammakompisar och städa tvätta (nåja, nån gång ibland blir det faktiskt städat hemma även om man just NU inte kan tro att det nånsin skett!!!)

Nåja, härom dagen åkte vi dit... Och satans perkele, lokalen va Inge bra... Eller framför allt, dealen vi fick var inge bra...

Kaos och katastrof! På det kände vi redan innan att det var flera vi fått skära bort pga att det kostade för mycket...

Nu har jag hittat en ny lokal. Helt ok pris, meeeen det är väl inte drömstället kanske??

Så nu har jag suttit FYRA timmar i sträck och googlar och surfar och letat och mailat... Herregud!

Nåja detta har iaf resulterat i en hel del bra leads... Återstår att se om nån jaävla lokal kan tänka sig vara ledig oxå...

Håll en tumme va tack?

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ta det lugnt! Det ordnar sig! Var inte petig med läge och sånt utan kolla pris i första hand säger jag. Ses snart? Kram!!!! //Cecilia

Elin sa...

Håller med skrivaren ovan! Läget e mindreviktigt än att känna att inte kunna bjuda dom man vill. Det e ju sällskapet som gör festen :)