torsdag, februari 24, 2011

Ännu en sjukdag hemma i soffan.

Tur man har skön soffa...

Sonen spelar tv-spel, bebis sover brevid mig i soffan och själv surfar jag på iPaden. Himla fiffig pryl ändå faktiskt. Var rätt så skeptisk när den först flyttade hem till oss men nu så har vi allt funnit varann...:)

Iaf så letar jag fotograf idag, har några på gång, men har inte riktigt bestämt mig för nån än..

Och på vägen snappar man upp en massa små roliga tips..

Rätt kul, precis i början så fnissade jag lite åt en tjej som i panik letade efter var man kunde hitta hjärtformade sockerbitar...

Idag satt jag själv och sparade ner en bild på hur man kan pynta sina sockerbitar, hehehe... Tänkte lägga ut bilden först men så insåg jag ju att om jag lägger ut allt som jag tänker använda mig av på bloggen blir det ju ingen överaskningseffekt på bröllopet...

Så vill man gärna se bild så maila mig el kommentera... :)

Inga kommentarer: