söndag, februari 20, 2011

Klänningar klänningar klänningar...

Ok, jag tror jag förlorat förståndet nånstans... :) gränsen mellan mig och nån galen bridezilla börja bli hårfin... :P nä så illa är det inte, inte ännu iaf.. :)

Trodde ju att jag hittat vilken typ av klänning jag ville ha, och tom hittat den på blocket.. Men see nääääpp, nu ha jag tänkt om... Den sista klänningen jag testade i fredags, var en draperad sak. Och helt plötsligt så insåg jag att jag gillade fluffet och volymen i kjolen... The mord the better tydligen...

Så nu börjar jag om på nytt.. Klänningen i butiken gick nämligen på nio tusen balubas.., inte riktigt My melody...
Nu har jag hittat en fin på nätet men i typ Helsingborg, och en halvfin i flysta.. Och så finns ju möjligheten att sy upp en i Kina... Attans så billigt det blir, men törs man? Man kan tom skicka bild på sin klänning och så syr de upp efter bild... Priset ser ut att hamna runt två tusen då... Hmmm tål att tänkas på...


Den här klänningen är tex en av de jag nu kikat på..


http://www.lovemedobrides.com/items/3192.jpg

1 kommentar:

Sarah sa...

Åh, Helena, vad fin!! Superfin verkligen!!!