onsdag, juli 27, 2011

Iiihhhhhh 25 dagar kvar!

Fatta 25 dagar, det går fort nu...

Och det är verkligen tusen småsaker kvar att göra...

Måste hitta ett gäng ljusslingor, nån som har några att låna ut? Gärna såna ljusnät el ljusgardiner? El vit flexineonslang?

Göra klart festhäftena, och fixa till dom utvändigt.

Åka till jakan och kolla upp blommor, och kanske kolla med Kajsa hur mycket hon tror behövs..

Spika dateringen helt.

Handla mousserande drickat.

Fixa naglarna.

Byta addes kostym, den vi har hemma nu, var snesydd... Morr.

Köpa Johnnys ring och gravera bådas.

Väst och kravatt till Johnny..

Kema klänningen så den är helt ren och skrynkelfri.

Hitta ett strumpeband, tydligen ska man ha ett sånt. Nettan? Kan jag låna ditt? Eller nån annan som har ett hemma? Man ska ju ha nått lånat!!!

Ehh what else, måste köpa fiberduk att pynta med.

Öva på dansen.

Köpa läppstift i nån bra nyans, jag använder ju ALDRIG det, men vill ha ett snyggt nu..

Är säkert ett gäng saker till som jag inte kommer på nu, herregud, nån som vill byta..
(glöm det, åtta månaders bridezillaplanering, då ska jag få njuta av festen oxå!!!!!)

Börjar få ett litet pirr i magen nu... Är nervös för att allt ska klaffa och hur det ska å med barnen.. Man skulle ju eg gift sig innan man fick barn...

2 kommentarer:

Lindah sa...

Jag har ett blått strumpeband du kan få låna! Köpte på Ebay :-D

i min lilla lilla värld sa...

Förstår din nervositet, men det kiommer gå så bra såå