måndag, augusti 02, 2010

Jätteredo...

Alltså, nu har jag fyllt år, hunnit ha kalas för 25 pers, och idag haft fika för min pappa och hans fru som inte kunde komma i helgen..

På det, har jag köpt en superfin bebisfilt från Elodie details, en solskärm till vagnen som jag beställt och en grej som gör att man kan sätta bilbarnstolen på vagnens chassi.

I övrigt så har jag lekt att jag var lika vig som Prepreggo och målat tånaglarna, rakat benen och bikinilinjen (ja tjerenån, dels hade jag ju klänning igår och dels ska jag väl föda snart) och idag så insåg jag att det nog var smart att kapa av mina långa fina naglar en aning.. Känns som att långa naglar och nyfödingar kanske inte riktigt lirar...

I övrigt så har jag testat heldagar på grönan, färdknäppar, stark mat och öl och nä, ingfet funkar..

Dagens strategi har istället varit Äppelpaj med glass, 39C ångande spabad i regn och lugn bokläsning.. Verkar iof inte bli nån bebis av det idag heller, men det har iaf varit jäkligt mkt behagligare sätt att vänta..

Inga kommentarer: