måndag, augusti 09, 2010

Uff, jag orkar inte riktigt vara så aktiv just nu då jag även denna gång fått en inflammation i livmodern.. fattar inte varför..

Känner mig helt överkörd, har ont i hela kroppen och feber och ont i magen och bak i ryggen..

På det så körde Ebba en ledsen natt inatt och var gnällig mellan elva och kvart över tre..

Jag körde iväg sambon till sonens sovrum vid tolv så iaf en av oss skulle få sova och när han kom tassandes tillbaka vid halv tre för att avlösa mig kände jag mig så maktlös och förtvivlad (plus feber o ont) att tårarna bara rann.. Har varit bortskämd med barn som bara ätit o sovit tidigare.. Så nu håller vi en fet tumme för att det inte håller i sig och blir bättre inatt....

Och själv hoppas jag på att tillfriskna fort då jag fick dubbel antibiotika kur...

Lillskorpan är iaf underbar, och jag kan titta på henne i evigheter utan att bli mätt...

1 kommentar:

Lindah sa...

Hoppas att du blir frisk snart och att Ebba börjar sova och äta som hon ska. Barn som itne sover är INTE kul. I know