torsdag, september 16, 2010

Lång tajm no C! :)

Nu var det länge sen jag skrev.. Först är ju min telefon inne på lagning så jag kan inte ladda upp några bilder direkt och inte heller blogga via mobilen.. Och på det så har jag varit sjuk..

Fick i mitten på förra veckan mjölkstockning, AJ! Ammade och ammade och ammade och trodde jag fixat det hela, men på fredagen vaknade jag med ont i andra bröstet oxå och feber.. Så det vart en tripp till farbror doktorn för att få medicin.. Och det var nog tur det, för fy katten vad dålig jag vart sen på kvällen.. Hade nästan 40 graders feber trots att jag knaprade ipren som en annan tablettmissbrukare..

Så i helgen åkte jag hem till mamma för att få lite lugn och ro och bli frisk. Supergulligt av mamma som eg skulle ha åkt till Degerfors för att fira Lasses mamma, men som var hemma istället eftersom jag var så dålig. Gulle!

Innan jag vart dålig så var jag och fikade med några andra augustimammor och deras gulliga bebisar.. Så kul att hitta lite trevliga människor att hänga med även denna mammaledghet. Har ju haft turen att hitta "mammakompisar" alla gånger (haha alla två!)förut. Och med Moa hade jag ju grannen C, som var hemma med sin lilla tjej. Så smidigt var det att bara kunna glida över till varann var och varannan dag och bara ta en snabbfika..

Nåja, min mobil bör vara klar om en vecka hoppas jag.. (hoppas skiten går på garantin bara el inte går att laga alls så jag kan plocka ut en ny mobil.. :P)

Inga kommentarer: