lördag, maj 14, 2011

The dress!

Skickar en liten sneak peak på klänningen.. En skrynklig sådan dock... :) Ska nog kemtvätta den och be dom ångstryka den...

Annars börjar det ordna sig nu... Lokalen är klar och bokad. Och jag hoppas att vigselplatsen kommer funka.. Dock är den utomhus, så vi får hoppas på uppehåll!!!! Sen håller jag på att kika på catering, dukning, dj mm.. Fotograf och vigselförättare är oxå klart... Se det tar sig.. Men det är en hel del småfix och detaljer kvar.. Som skor, dricka från tyskland, sång vid vigseln, kanske nån som spelar musik vid vigseln? Tips någon på sång el musik?

Idag var jag iaf hos min syster och gjorde ett helt gäng inbjudningskort. Skönt att ha kommit en bit på vägen nu iaf. Vi bytte även design på dom i sista stund, nu är jag möjd med hur de ser ut. Nu gäller det bara att få dit texten oxå... Så snart får släkten och några till börja hålla utkik i brevlådorna....

När de är klara ska det börjas fokuseras på ringarna.. Vet på ett ungefär vad jag vill ha, ocn har faktiskt beställt hem en ring på påseende till guldfynd... Svårt att bestämma sig bara... Jag är ju liiiite aningens velig?

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Förstår inte varför du är velig, ringen ska du ju typ ha resten av ditt liv... ;)

Anonym sa...

Vi hade vanlig brudmarsch in men utmarschen ställde sig min kompis (om är musikalartist) upp och sjöng Shania Twains- From this moment. Det gjorde succé!Under vigseln hade vi solister som sjöng tvår låtar men det står ta mig fan helt still i huvudet nu vilka vi hade ;( Brudvals skippade vi och dansade till vår låt som är kent- Utan dina andetag.

/ Annika. S