fredag, maj 06, 2011

Plastic fantastic!

Alltså lösögonfransar var kul, helkul... Och det kändes inte ens att de satt där.. Kul!

I övrigt är det inte mycket som sitter. Vi velar om allt just nu.. Vilken festlokal? Egen dricka? Menyn? Frisyren? Hyrd dj eller egen dj? Och gifta sig i kyrkan eller i ekotemplet? Ekotemplet är ju galet fint, men även galet poppis... Risken för krock med andra brudpar är nog rätt stor...

Nåja, jag verkar ha fått tag på fotograf iaf... Eller fotografer för de är två.. Och just nu har de ett erbjudande, så vi har tom lyxat till det med sånt halvdagspaket. Det känns iaf toppenskönt att ha klart!!!! Ska lägga ut länken här sen...

Nä så nu vill jag ha allt klart.. Och få trampa vidare med roligare saker så som smycken, klänningar till småtjejerna osv... Jag blir alldeles trött på allt velande.. Och J är inte direkt till nån hjälp... Han röstar fortfarande på vigsel på en strand i thailand, eller att vi skjuter på det till nästa sommar och har det på borgila, dvs båten inne i stan... Och visst var den fin, men vänta i över ett år, nääääää.....

Shit, kvart över tolv, nu måste jag nog sova.

Nattinatti!

1 kommentar:

Ullis sa...

snygglo med lösögeonfransar!!
jättefint på dig :0) jobbigt att allt planera allt själv.....jag hade ju lite lättare för det va ju poolen som gällde här!
kram lycka till och du vi är lika glada när ni än gifter er så det gör inget om det dröjer.....kram :)