söndag, maj 01, 2011

Honnörsbord?

Sådärja, då är bröllopsinläggen igång igen...

Har faktiskt hittat en fotograf nu tror jag, eller snarare två. De är ett par som båda fotar hela tiden. De hade erbjudande just nu och erbjöd bokningar till halva priset då de ville bygga upp en portfolio. Vilket innebar att vi tom kunde lyxa till det med en sån halvdagsfotografering istället för bara vigsel och porträttbilder. Då är de med en stund på festen oxå... Big aj lajk på den ni...

Medans jag surfade igenom tagna kort kom jag att tänka på detta med bordplaceringar, vilket kommer bli en het potatis hemma hos oss.. Det finns ju dessa traditionella placeringar o. Hur man ska sitta, men är det inte bättre att sätta folk så som de har trevligast? Och att sitta som på bilden? Fem personer på rad? Och titta på gästerna? Nja... Jag vill ha folk runtikring mig.. Nära, så man kan prata...

Såg att vissas lämnar en stol eller två tomma mitt framför brudparet dock, där man kan gå fram och sätta sig och mingla en stund med brudparet... Det är ju en liten rolig ide...

Ojojoj, nåja, vi ska väl få ordning på det till slut!!!

Inga kommentarer: