tisdag, juni 21, 2011

Bröllop bröllop bröllop...

Nu börjar jag få lute kläm på läget, vilket nog är tur, det är ju ganska så precis två månader kvar!!

Har köpt ringar, ohhh så fina ringar! Vill ha dom nu! Ska hämta dom efter midsommar! Visst borde man väl få börja smyganvända den ena?? Den ena ska väl vara förlovningsring och den andra vigselring? Frågan är ju bara vilken som är vilken? Och vad ska vi skriva i?
Galet nöjd är jag iaf över dom!
Jag måste nog ladda upp en bild på dom iaf! Fast de jag provade var i fel storlek så därför sitter de på bara halva fingret!

Sen jagar jag dj som en galning... Inte helt lätt, vissa är sketadyra, och så måste man ju kolla så de har bra utrustning och ljus och låtar mm...
Puh!
Ungarna har oxå fått kläder, vi tog en exotisk resa till Tensta i helgen.. Det enda tråkiga var att addes väst var lite snesydd, och att en knapp i kavajen gick sönder, så jag får nog åka upp och klaga!Moa och Ebba fick riktiga prinsessklänningar, nästan synd att de kommer vara med så kort tid, men å andra sidan, änner ja Moa rätt kommer hon svassa runt i sin 'bröllopsklänning' som hon kallar den, rätt ofta! Och den ser nästan ut som en bröllopsklänning i miniatyr!
Catering är på G, drinklistan börjar fyllas på, bordplaceringen är svår som bara den (speciellt då J har sina egna funderingar om hur man kan och ska och bör eller inte bör sitta) och festhäftet ha börjat ta form, iaf inne i mitt huvud! Det svåraste är nog gästpresentationerna. Superkul i början, men hallå, det är rätt många gäster att skriva om.. Och man vill ju gärna skriva nått kul och personligt...

Bordsdekorationerna börjar oxå bli rätt klara, attans så bra det blir, bara frågan hur man ska vika servetterna... Och om jag ska ha vita eller lila blommor på bordet, och i hög eller låg form...
Sen är det ju fortfarande typ tusen små grejer kvar......

Inga kommentarer: