måndag, juni 13, 2011

Knoppa!

Har en ny vän, som heter knoppa.. Funkar finfint för allt visar det sig... :P

Var ju och köpte såna knoppalakan på blocket häromdagen, ett rätt stort lass, ska få bli bordsdukar och stolsöverdrag...

Iaf behövde vi nått att sitta på i lördags på stranden... Hann rycka åt mig två lakan i farten.. Perfa...
Idag hittade jag ingen kökshandduk, och behövde en snabbt... Tadaaaa... Grabbade tag i ett lakan...
Och nyss när jag var mitt uppe i rabarbersaftskokandet skulle man ha en silduk... Yeah right, hur ofta har man en silduk hemma? Däremot ha man ju tre ikeakassar med tadaaa, KNOPPALAKAN... ;) klippte till en liten ruta som passade i silen perfekt... Fast snart får jag nog skärpa mig, så inte några kära gäster får sitta på en orang eller blå stol.... :P

Inga kommentarer: