tisdag, juni 21, 2011

Vagn vagn vagn...

Nu var det länge sen jag skrev om eller handlade nån ny vagn.. Hela sex månader sen tror jag...

So here we go, Ebba har ju en ozone, nog den bästa vagnen jag nånsin ägt, om det nu inte vore så att Ebba helst vill sova på sidan eller på mage! Grattis, vagnen ha nämligen en skålad sittdel!
Funderar på om jag ska sälja vagnen och köpa en nitro, dvs samma chassi fast med vanlig sittdel..

Sen råkar jag annars veta att emmaljunga kommer med en ny vagnmodell, en scooter fast med svängbara framhjul... Den har jag väntat på sen brio kom med sin spin.. Få se om teutonia hänger på de oxå.. Det har ju liksom bara varit riktiga vagnar eller paraplyisar som haft svängbara hjul.. Nu har de fattat galoppen och börjat med lite nättare sittvanar med svängbara hjul..

Fast jag gissar att den bara kommer vara framåtvänd, och Ebba sitter gärna vänd mot mig fortfarande.. Nåja, få se hur den ser ut på bild, vecka 27 kommer den... Spännande!

Annars funderar jag på en bytes annons på blocket, min sittdel mot en vanlig sittdel.. Nån borde ju rimligen kunna ha samma tankar fast omvända??

Fortsättning följer, Ebba har ju trots allt bara haft två vagnar!! ;)

2 kommentarer:

Lindah sa...

Vår el finns alltid :-) bara att höra av dig om du vil köpa

Carro sa...

Hej

Hittade din blogg av en kanske lyckosam slump! Jag har en vanlig sittdel till en emmaljunga som vi aldrig använt, den till vår Nitro i färgen offroad, jättefin!Vår lilltjej åker i en citycross just nu å vi är jättesugna på att byta till en Ozone :) Hör av dig om det fortfarande är aktuellt och intressant!
Mvh
Carro
carrohall@hotmail.com