tisdag, juni 07, 2011

Det är dagarna man minns...

Sa visst nån snubbe i nån reklam.. ;)

Tyvärr verkar jag mer virrig än nånsin, tappar mobilen, köper en ny bikini och kommer hem utan påsen med den nya bikinin i, missar nån jäkla fikaträff med alla föräldrar i klassen osv.. Vojvoj...

Tror jag eg borde ta det lite lugnt och egentligen koncentrera mig på en sak i taget.. Är man föräldraledig borde man kanske vara det? Det finns nog en orsak till att man inte ska jobba samtidigt som man ammar, och inte sovit en hel natt på tio månader... Fast det är ju lite trevligt när det ramlar in några lusingtappar extra på kontot.. :) :) :)

Well well, sova kan man göra när man är död.. och jag får väl köpa en ny jävla bikini då... Grr...

Anyway, idag handlade jag 95 st knoppalakan, och nej, jag har inte mist förståndet, och tänkt börja använda lakan som engångsprodukter, det ska ju bli stolsöverdrag! Stolarna i festlokalen såg ju ut som ett grant påskägg tillsammans, i alla olika färger.. tror några var mörkblå, några röda, några svarta och några i en härligt gäll orange... Tror ni det matchar min lila/silver/vita dukning va?? Skulleintetrodet!!

Så nu kvarstår det bara att köpa såna snygga stolsband på ebay.. Gash, går ju åt en halv förmögenhet på sånt "pynt", men å ndra sidan är knoppa lakanen från ett annat bröllop, och både lakan och band kommer defenitivt åka ut på egen annons efter den 20/8! Alternativt att jag ska kolla med den tjej som ska ha bröllop i samma lokal som oss i oktober kanske :) Well well...!

I helgen var vi på landet och snockrade altan, satan vad bra det blev... Det tråkiga var bara att när finfina altanen var klar, var helgen slut och det var dags att åka hem :(
Snacka om att man längtar till midsommarveckan nu...

Vi tog även ner en stor björk, så nu har finfina altanen väldigt mycket sol oxå, och avsevärt mycket mindre flugor och mygg.. Thats a big Aj lajk!

Jag har oxå lyckats färdigställa alla inbjudningskort nu! Har ett par kvar att posta, sen är alla gäster bjudna.. 78 gäster blev det.. Och jag hoppas så att vi inte glömt bjuda nån eller att nån som möjligen inte blir bjuden blir ledsen..
Alltid svårt att dra en gräns nånstans liksom... Och har jag glömt nån, HÖR AV DIG!! (ni vet, minnet längst upp va?)

1 kommentar:

Geo75 sa...

Andas Helena- ANDAS! ;)

/Annika.S