torsdag, september 06, 2012

50/50

Fyy vilken dag, sov ytterst lite, och det är inte att rekommendera mitt i en diet. Vaknade helt skakis imorse och mådde nog snudd på lika risigt som dotra.. Iof får man väl fatta att fyra kg minus på 1½ vecka kanske ändå sätter sina spår i kroppen. Så ikväll har jag faktiskt ätit ordentlig middag. Lax med craime fraische, bulgur och sallad. MUMS så gott det var!! Skit samma om man åker ur ketosen, jag kan ju inte gå runt och va halvdöd, bara för att jag ska gå ner i vikt så snabbt som möjligt.. Äh ett par dagar hit o dit, det ger sig i långa loppet. Man ska inte grubbla så jäkla mycket på allt, utan köra på det som funkar för dagen... Har även ikväll sett filmen 50/50, en story om en kille som får cancer.. Fin film, hög gråtfaktor och den slutade så där filmigt lyckligt, så nu kan jag glatt gå och lägga mig och drömma om happy endings.. (ja inte "såna" happy endings.. ) ;) Är jävligt tacksam över att "min story" för, få se nu, åtta år sen oxå fick ett lyckligt slut! Och att Moa fick ligga kvar där inne i magen trots strålning vareviga dag i sex veckor. (det var ev tal om att det inte skulle gå att strålas som gravid, men efter många mätningar så fick vi OK, att det skulle vara helt säkert!) ... så JÄVLIGT tacksam! Värdesätt det ni har mina vänner! Stay healty! Natti!

Inga kommentarer: