lördag, september 01, 2012

Köra släp och "köpa" säng??

Alltså Fyyy katten för att köra släp. Eller ok, köra går an. Men backa? Fastnade i en yttepytte vändplan och kom bara inte runt.., till slut gick jag ur, lossade släpet, vände bilen och satte på släpet igen.. Tur att det vart innan jag lastade det, gick lätt att flytta.

Skulle iaf köpa en loftsäng, en svart trodde jag, men när jag och sonen kom ditt var den i furu.. :( så vi sket i den. MEN, killen som bodde där skulle flytta ikväll. Så nu skulle sängen till grovsoprummet eftersom den inte vart såld. OM vi inte ville ha den gratis? Kom därifrån med sängen, en madrass (åker till landet, vi köper ny) och två såna uppblåsbara madrasser.
Gratis är gott!

Nu är bara frågan om jag ska försöka måla el mörkbetsa sängen eller sälja den och försöka köpa en i rätt färg? Har man inte att göra så skaffar man sig... ?

Inga kommentarer: