lördag, september 01, 2012

... och så drog grabbarna till Turkiet..

Och det är verkligen bittersweet... Det är lugnt och skönt, bara jag och tjejerna hemma.. Och jag tycker egentligen om att ibland få vara isär, och börja längta efter varann. Det blir så mysigt när man ses igen då liksom.. Och ändå, så sitter jag här och gnäller om att det är så lååång tid till de kommer hem igen.. Egentligen är jag nog mest lite svartis och skulle velat följa med.. Att åka allihopa..Vi valde ju att åka till gotland i somras, och landet och sen renovera köket.. Vilket var en bra sommar det med, men jag längtar ju lite tills vi nån gång förhoppningsvis inte allt för långt bort, kan ta våra bröllopsrese pengar och åka till Thailand eller Vietnam.. Nåja, det ska bara klaffa med skollov, ledigheter, semeterdagar och små rastlösa barn på flyget.. Den som väntar på något gott.... ? :) Sen var jag ju jag och Ebbs på Mallis i somras, så det är ju inte sååå jättesynd om oss egentligen, men det resan vart ju lite rocky road, så det känns ju ändå inte riktigt som att den kan räknas fullt ut. Nåja, sol och värme och fina stunder på stranden fick vi iaf.. Resten hoppar vi över.. Nuff said... Köket är iaf nästan snart klart.. Blir löjligt bra.. Är så nöjd över hur det blir.. Nu ska vi bara köpa en ny kamin och installera, så vi kan få myselda och få lite värme i höstrusket oxå.. Vi velar dock mellan vattenmantlad eller vanlig.. Sen har jag satt igång med en remakeover på Addres rum.. Hans rum har varit lite lager ett tag nu, under renoveringen och jag tyckte så synd om honom, så målet är att fixa och dona i hans rum och försöka få det klart tills de kommer hem nästa helg.. Ska fixa upp lite foton.. Så jag lär ju ha veckan full utan problem, finns tusen små lådor kvar som ska rensas och sorteras och plockas undan eller slängas dessutom.. Så bring it on!

Inga kommentarer: