tisdag, september 04, 2012

Snart under 80? :)

80.2 blev dagens vikt. Minus 3.3 kg på en vecka! Det är inte det roligaste, men def. värt mödan! Jag har många snygga jeans som jag vill i! Och snart så..
Eftersom jag är själv med tjejerna denna vecka är det svårt att få till nån motion, meeeen å andra sidan for jag runt och målade den där loftsängen igår, till slut var jag rätt svettig och dessutom lite lam i armarna. Så vardagsmotion blir det iaf..
Fina Carro kom förbi och målade och snackade lite skit oxå, så uppskattat. Fattar inte varför alla projekt ska ske samtidigt? Vem drar igång dem? *visslar*
Nämnde jag att jag köpte tapeterna till sonens rum igår oxå? :)
Nää, nu ska jag ta en vaniljshake, köpte den igår, helt ok.
(Hmmm, bilden blev åt fel håll och nu får jag inte ens bort den)


Inga kommentarer: