torsdag, maj 20, 2010

Fullt upp..

Alltså dagarna bara springer iväg!

Fast som tur va är det fyllda med trevligheter (för det mesta iaf) så det göööör inget :)

Har hunnit ha lite kalas för Moa i söndags, supermysigt, solen gömde sig tyvärr bakom några moln men bröt igenom då o då och det var iaf rätt varmt och skönt..

Sen åkte vi upp till Johnnys föräldrar och grillade. Haha, helt underbart med grillat så här års och johnnys pappa och mormor bjöd på en underhållande fajt om en gren som skulle sågas ner högt upp i en tall. Tyvärr går det nog inte att återberätta så ni fattar hur kul vi hade åt hela situationen, men om man vet hur J´s mormor är så kan man kanske ana sig till resten :)

Sen i veckan har jag roat mig med vattengympa, fika hos en kompis, lunch i vällingby, lite shopping, köpt barnvagn, varit på dansuppträdande i Addes skola och nu idag fikat och firat förskolans dag på Moas förskola.. Jo solt och badat har jag ju hunnit med också.. Ser aningens komiskt ut, då jag fått lite färg fram men fortfarande är vinterblek på hela baksidan av kroppen.. Inte lätt när man inte kan ligga på mage..


På den negativa sidan så ligger ett krismöte ang situationen på Moas förskola.. det är lite kaos där för tillfället med två i personalen som bråkat så mycket så båda har fått sluta :( Nåja, vi får hoppas på att det reder ut sig. Nu har de kopplat in Previa som skulle komma och göra en arbetsplatskartläggning, så man får hoppas att det leder till det bättre...

Och imorrn ska jag åka och luncha med några underbara vänner som jag träffar alldeles för sällan.. vi lärde känna varann när vi preceis fått våra 02:or och har hållit kontakten sen dess.. Mysigt!

Inga kommentarer: