måndag, maj 31, 2010

Jag laddar...

Jag sitter just nu och laddar för att ringa och försöka få tag på nån som är lite "chefig" på den där arbetsförmedlingen.. Ska göra ett sista tappert försök att få nån rätsida på min situation sen får det vara.. Hur mycket man än vill att allt ska ordna sig gör det väl inte alltid det. Dock gör det mig arg om det är så att jag varit utan ersättning pga någon annans misstag el okunskap eller glömska el slarv el whatever..

Hat legat och tänkt på hur jag ska säga när jag ringer inatt när jag vaknade vid tre för att gå upp och kissa, och sen efter att jag somnat om drömde jag att jag var och träffade den där "chefen" i nått mötesrum och skulle dra min story och vart jättenervös.. Skumt, jag som mycket sällan blir nervös i såna situationer..

Nåja, nu har jag googlat om vilka regler som gäller ang dessa lyftplatser, jag vet hur det BORDE ha gått till i mitt fall och jag har både tänkt och drömt om vad jag ska säga :D så mer förberedd kan jag väl inte bli.. Dags att lyfta telefonen antar jag..

Wish me luck!

Inga kommentarer: