tisdag, mars 15, 2011

Ett tu tre?

Satt häromdagen och nojade över att jag inte hittat någon vigselförättare ännu, så igår tog jag mig i kragen, satte mig och bläddrade igenom hela länsstyrelsen långa lista.. Tror jag mailade till tjugotre stycken i slutändan... Tycker det är lite jobbigt om man skulle behöva ringa, då känns det bättre maila... Man stör kanske mindre på det sättet?

Iaf så har väl kanske en tio tolv stycken tackat nej under dagen men hela tre stycken har faktiskt tackat ja. Hur gör jag nu då? Antar att jag får ing dess tre och boka ett möte längre fram med dem och kolla av dem via telefon och sen får man gå på magkänslan och avboka två av dem?

I övrigt så är det inbjudningskorten som ligger härnäst på fixarlistan.. Just nu försöker jag hitta billigt papper som är tjockare , men den tjocklek jag vill ha är ju sketadyr.. Få se vad det blir för papper och färg och form i slutändan...

Inga kommentarer: