fredag, mars 11, 2011

Klänningar klänningar klänningar...

Maj godd... Började med att dra med svärmor till Tensta för att kolla på näbbklänningar till ungarna... Hittade lite fina klänningar, men velade lite och väntade med att handla.. Väl hemma kom jag på att jag fått tipset att kolla in på ebay, och hett, hur många söta klännngar som helst.. Och hur billigt som helst...

Och sen då, hittade brudklänningar för inga pengar alls.. Booohhjaaaa... Fatta, ca 140 dollar snittade de på.. Inkl. frakt... Nu sitter jag ju och funderar på om jag ska beställa en klänning som var supersnygg bara för att jämföra med den jag har.. Känns ju som att man borde få igen pengarna lätt på blocket el tradera om den inte skulle passa..

I övrigt finns det ju sjuuukt mycket på ebay till inga pengar alls..

Annars går det framåt med planeringen.. Har två olika dj's på gång, frågan är ju bara hur man vet om de är bra?? Har hittat två som sjunger och spelar gitarr som jag hoppas på vill och kan på bröllopsdagen.. Fotograf är inte klart men är lite på G iaf.. Det svåraste verkar vara vigselförättare... Har pratat med en som ville ta betalt, mycket betalt..och två som varit upptagna..:(

Så nu gäller det att börja leta på allvar så jag inte står utan...

Och jo, ring är på gång oxå. Min kompis har en kontakt som har riktigt bra priser... Ajj lajk à lot! Måste bara komma på hur den ska se ut... Angenäma problem va..? :). (men dyra?)

Trist att det ska vara så svårt att få in bilder i inläggen med iPaden...

Inga kommentarer: