söndag, mars 27, 2011

Hmmm.

Du anonyma som bor i Stockholm... Vad menade du med din kommentar? Just nu hamnade den i min skräppost, och jag tror att den kommer få stanna där?

Om du tycker att jag skriver tråkiga/ovesäntliga/eller konstiga inlägg så behöver du ju inte läsa? (anonym tyckte mitt inlägg nedan om fredagsmys var ett riktigt "kvalitetsinlägg", och att jag verkligen tagit mig tid att skriva en bra artikel? Bland annat mm)

Fast vad vet jag, denne John doe kanske verkligen tyckte att jag uttryckte mig vansinnigt bra? :P

Äh, jag skriver för att jag tycker det e kul, för att jag vet att vissa som jag inte träffar så ofta tycker det är kul att följa barnen (och numera en stor dos bröllopsplanering).



Take it or leave it?

Nu ska jag iaf natta! Surfa lugnt innan dina batterier dör....

Inga kommentarer: