torsdag, mars 17, 2011

...nästan klar?...

Annars börjar en hel del trilla på plats, lokal bokad, klänning köpt, J's kläder nästan klara, barnens klänningar hittade på ebay, addes kostym hittad i veddesta el Tensta beroende på vilken färg han ska ha. Tårta fixar bästaste syster, och blommor fixar en kompis. 

Och ojhoppsan just nu har jag typ fem vigselförättare? Tokigt det blev då... Måste nog avboka några kanske va?

Vigseltexten börjar oxå ta form, och jag har ev lite vigselunderhållning på G. Men vad ska de sjunga? Måste nog ta nån kväll på youtube...

Kvar är: prata meny med festlokalen, boka fotograf, en bra bh till mig, skor till mig, kravatt till J, handla lite mer dukningspynt, ja och inbjudningskorten då... Och placeringskort.. Och fråga toastmastern om han vill va toastmaster.. Och bestämma hur många tärnor ja ska ha.. En, el två el tre? Har lite svårt att bestämma i den frågan.. Och köpa massa after eight... Och ska man blåsa såpbubblor efter? Puh.... Jag tar tillbaka det där med en hel del klart och ändrar det tille en hel del kvar istället....

Nä, nu är klockan ett och jag MÅSTE gå och sova.. Känner att Ebbas förkylning försöker smyga sig på mig nu och sitter och snörvlar i soffan.. Grrr... Jag somskulle haft en trevlig lunch emma hos mig med mammagruppen imorrn.. Känns lite ostabilt för tillfället.. Mutter...

Nåja, natti natti...


/bridezilla

3 kommentarer:

Sarah sa...

Ja, du är såå duktig! Fast det är en hel del kvcar oxå, det kommer du märka när det börjar närma sig. Bordsplaceringen är ett härke tex.. Du måste ju sätta mig i arbete!! Har massor med tid avsatt för dig:)

Geo75 sa...

Haha du är för go du lilla Bridzilla ;) Kom hit på en kaffe nån dag så ska jag visa foton fr vårt bröllop & prata sånger, såpbubblor och så kan du pröva min klänning också ;) Var gifter ni er? Måste nästan dit och titta sen nu när man nästan varit med i bröllopsplaneringen här p din blogg ;) Kram Annika.S

Helena sa...

Annika, klart du får komma och kika om du vill, vi kommer gifta oss vid tranebergsstugan, så det är ju inte så långt bort.. :)