söndag, mars 20, 2011

UFF...

Jag har hittat mina ringar jag vill ha... För jag vill ha vitt guld och alltså vill jag intE ha kvar det jag har.. Därav pluralisformen.. Men maj gadd så dyra de var... Men oh så fina...

Vitt guld och diamanter... Herregud... Hur mycket pengar är egentligen ok att lägga på ringar?

Kanske jag borde jobba lite mer i veckan som kommer... *räknar skramlet i plånboken, funderar på att börja sälja korvar åt korvkungen eller kanske lotter åt bingolottoberra?*

Herregud.. Jag som skulle ha ett enkelt billigt bröllop och nån enkel billig ring.. Jo tjena liksom...

Vågar inte riktigt räkna ihop vad det kommer sluta på.. Och ringarna spräcker verkligen budgeten totalt.. Och sen ska väl Johnny ha en ring oxå.. Kanske det finns nån fin ring i nån sån tuggummiapparat? Nää nu ska jag va snäll...

Återigen blir jag tokig på att man inte kan ladda upp bilder, men å andra sidan är det lite kul att inte allt visas innan det är dags... :)

Idag tog jag och en vän, en lång barnvagnsprommis i solen och så åt vi brunch på massagotti i kfem. Såå jäkla gott.. Och barnen skötte sig och var så Goa så.. Sen åkte jag faktiskt och jobbade en sväng (har ju några kronor att skrapa ihop va...) och Ebba som hållit igång hela dan nästan slog på stort och sov i tre och en halv timme.. så jag fick en hel del gjort..
Tycker det är rätt skönt att gå in och jobba när ingen annan är där.. Lugn och ro helt enkelt.. Även om det nu var en söndagskväll..
Skönt att ha ett jobb där man väljer helt själv när man vill jobba.. Tyvärr är det vissa saker som tyvärr strular till allt på jobbet... få se hur det blir i höst...

Nä, nu ska jag gå och sova tror jag, har somnat sent flera kvällar på raken och det känns i ögonen..

Nu ska jag gå och drömma om mina ringar...

1 kommentar:

Cecilia sa...

Galen-panna!! Jag la inga pengar alls på min ring, den är inte fantastisk men fin. Och inte använder jag den dagligen heller för den delen... ;)
Makens ring var betydligt dyrare...