onsdag, augusti 17, 2011

Chillar i vällingby..

Jag önskar jag kunde sätta mig och softa som ebba, men inte riktigt än.. :)

Däremot ska jag ägna ett helt inlägg åt alla de fantastiska människor som vi hittat.. Ja nu har de ju inte levererat nått än, så jag ska väl inte säga allt för mycket. MEN, de är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Vår vigselförrättare är supertrevlig och öppen till alla våra önskemål, vår dj fixar ljud och ljus, utehögtalare, is och keybord, han fixar oxå med alla önskelåtar och även han är super trevlig. Vidare kommer vi till fotograferna, ett par som även de är både hjälpsamma och trevliga. De verkar kunna fixa allt... Sen har vi sarah, the weddingplanner, vad hade jag gjort utan henne? Antagligen tjatat sönder alla andras öron? : p

Jag är så väldigt glad att jag hittat just dessa människor...

Så nog med lovorden nu!!!

God natt!
Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer: