onsdag, augusti 17, 2011

Väderleksrapporter!

Hela mitt liv handlar om dessa väderleksrapporter!! Haha...

Jag har hela tiden sagt at avd som helst kan få gå snett, blommorna kan få vissna, frisyren kan få rasa etc bara det inte regnar el nån av oss blir sjuka.

Igår visade vädret på regn regn regn och Ebbabusisen vaknade med feber.. PREEEECIS vad man behöver...
På det så stog vi helt plötsligt utan porslin oxå.. Gahhh... Hyra låna hämta frakta...

Nu har det tillslut löst sig, det blir lite handdiskande och så får kaffet drickas i plastmuggar men so what... Det får gå, vi får servera mycket öl och vin till maten så minns folk förhoppningsvis inte det... ;)
Idag vaknade jag iaf till ett bättre humör, lillfias feber är nästan helt borta, och faktiskt verkar det som att det kan bli uppehåll på eftermiddagen!!! Hoppashoppahoppas att båda sakerna kommer lösa sig...

Vi har ju varit lite vågade och satsat på en utomhusvigsel!!! Vilket vi ångrat de senaste dagarna, men vi får se...

Idag ska jag ge mig på att packa ihop allt som ska med, och lägga fram alla kläder till alla, tex har jag helt slarvat bort min vita BH som jag ska ha?? Men det är väl iof inte så konstigt som min tvättstuga jämnt ser ut??

Idag kommer min syster hit,vi ska göra naglar på henne, en julklapp eller födelsedagspresent hon fick för något år sen. Och ikväll är det min tur att gå och få snygga naglar uppe i Vällingby...

1 kommentar:

Cecilia sa...

Du vet väl att det betyder tur om det regnar på bröllopsdagen?