tisdag, augusti 09, 2011

Det börjar ta sig...

.. sa pyromanen!(bridezillan?) ;)

jodå, en efter en så klarar jag av saker på min lilla lista, festhäftet med alla gästpresentationer är helt klart det som tar mest tid.

Annars gillar jag sånt som går att ordna på nätet, har precis handlat väst, kravattoch näsduk till johnny, hoppas nu bara storleken passar.
Sen hittade jag lila och vita små pärlnålar till buketterna på nätet. Perfa!

Dagens mission blir nog systembolaget och hämta Johnnys ring på Guldfynd i stinsen.

Tid för naglar är bokat och bordplaceringen sitter på ett ungefär. Tänkte be sambon tycka till oxå innan den spikas helt..

Annars är det lugnt som attans här hemma.. J och de två stora barnen är på landet med farmor och farfar..
Och av alla mms att döma går det ingen nöd på dom inte.. Åker Gocart, plockar kantareller, äter plättar och målar stora tavlor mitt i solen..
Mest avis är jag nog på alla gula kantareller!! Mums..

Fast det är å andra sidan skönt att vara hemma och pyssla med allt som ska pysslas med..

Inga kommentarer: