söndag, april 18, 2010

Velpanna??

Alltså varför måste man vara så velig? Idag hittade jag en barnvagn, en emmaljunga Nitro som jag gått och sneglat och funderat på ett tag. Nu fanns det en, i svart, med sån quadrolift som jag vill ha till (tror jag iaf?) Och til ett OK pris.

Mailade och fick till svar att det gick bra att komma på eftermidagen/kvällen. Men så tyckte J att -var det inte lite tidigt att köpa vagn redan nu? Och var det verkligen en sån vagn jag ville ha? Och var den inte lite dyr? Gahhh..

Så nu sitte jag här och är supervelig och undrar om det verkligen är den vagnen jag vill ha? Tyvärr så är det inte helt lätt att hitta en barnvagn som uppfyller alla önskemål om man är en vagnnörd som jag.

Nåja, jag kommer nog hinna byta ut den oavsett :P

1 kommentar:

Lindah sa...

Den perfekta vagnen finns INTE :-( Man får helt enkelt köpa och sälja för glatta livet :-D Tror vi är uppe i 7 eller 8 nu. Ops :-D