måndag, juni 21, 2010

Haha..


Eg borde jag sova, tom för länge sen om man ska vara noga. Speciellt eftersom vi fastnade framför bröllopet på tv igår.. Jag suckade för att alla var fina och för att det var så romantiska tal och J suckade för att han tyckte att våra skattepengar hade kunnat gått till tusen bättre saker.. Nåja. Iaf har jag en jäkla halsbränna och måste ligga och tugga i mig en sån läbbig gaviscon innan jag kan somna. Under tiden roar jag mig med att kika igenom gamla bilder och hittade denna bild. Den är tagen för nio veckor sen. Fatta hur "smal" och smidig man var då.. Och jag minns att jag var så nöjd över att äntligen få se lite gravid ut och inte bara fet.. Eller hur, i nuläget skulle jag gärna bli av med magen, tror tyvärr den där mysiga magiska mellantiden går mot sitt slut.:( nu kvarstår de där sista ajaj lessless ontontfåttnog veckorna ...

Inga kommentarer: