fredag, juli 16, 2010

Ajaj...

Fy igår vart jag allt lite skrajsen... Började på eftermiddagen få ont i magen och framåt kvällen hade jag ordentligt ont i nedre delen av magen.. Aoch!

Till slut gick det knappt att sitta upp, så jag tog en alvedon och gick och la mig.. Men inte gav det sig inte...

Till slut gav jag upp och satte på en film istället... Då gick det iaf lite lättare att inte fokusera så mycket på det onda som kom och gick..
Samtidigt så vart jag ju superstressad, jag har ju inte packat nån väska med allt det där man bara MÅSTE ha med sig, cch inte heller köpt nån bilbarnstol ännu...

Och de andra gångerna så har det ju börjat med att vattnet gått, då har man ju vetat att det är på G, men jag har ju aldrig testat hur det är om det nu ska börja med värkar.. (vad jag fattat det som gör värkarna mycket mer ont om vattnet gått oxå)

Nåja, vid ett-tiden när min film var slut så var jag så trött så jag bara somnade.. Och imorse vid halv tio när jag vaknade så kändes ingenting...

Så jag antar att det bara var förvärkar för att jag hållit igång för mycket under dan??
Men jag ska nog packa en liten väska nu i helgen så det iaf är klart.. (Moas förlossning gick ju så snabbt, och går det lika snabbt igen så finns det def INTE tid att packa sen) :P

1 kommentar:

Cecilia sa...

Det börjar närma sig nu... :)