lördag, juli 31, 2010

Min present!




den här fick jag i present av J, toppenbra, då vår gamla kamera endast spelade in på såna band, som man måste hålla reda på, och framförallt komma ihåg att handla nya. (vilket man aldrig gjorde)

Den nya kameran är digital och spelar in direkt på ett minneskort istället, mucho enklare.. Sen kan man lätt föra över allt till datorn eller tv el extern hårddisk.. Ajlajk!


Gårdagen var en bra dag, vaknade vid halv tio och fick frukost på sängen, sen gick vi ut och badade spabad i en timme.. Superskönt, och är man gravid är det extra guld värt, man blir liksom helt tyngdlös i det varma vattnet och alla krämpor man har bara försvinner...) Tyvärr ser man ju ut som ett russin om man ligger i för länge..

Sen upp och göra sig iordning, och möta några andra gravida tjejkompisar för lunch och lite chitchat...
Efter att ha lunchat och babblat ett tag åkte jag sen till Coopan för att handla det sista till middagen, vi skulle nämligen äta kräftor och behövde lite paj och sånt till.. Mums så gott, ost och skinkpaj, västerbottenpaj, kräftor mm.. Mums!

Sen var klockan halv tio och jag som brukar va rätt pigg på kvällarna var helt slut och gick och la mig tidigt, men det är klart, jag är ju numera ett år äldre än tidigare i veckan, kan ju bero på det?? :P

Inga kommentarer: