torsdag, juli 15, 2010

Det här med drömmar...

Ja nog märks det att kroppen börjar fokusera på det här med förlossning iaf..

Inatt drömde jag att jag vaknade nu på morgonen och att det kändes lite konstigt... När jag kände efter så kände jag att det stack ut en liten hand "därnere" (heeeelt normalt eller hur??)

...så jag grabbade liksom tag i handen som greppade tillbaka och drog till lite och ut kom bebisen.. Bara sådär liksom.. Tror inte ens det gjorde ont faktiskt.. :)

Suck, men sen vaknade jag, lika gravid som igår.. med lika ont i alla fogar och höfter som vanligt...
Inatt var jag tvungen att gå upp och gå lite vid fem, det värkte verkligen i hela benen. La mig på våran sköna soffa i vardagsrummet en stund och kelade med kattbebisen, och där låg jag sen och sov sött när Johnny kom upp vid åtta imorse och undrade varför jag sov på soffan där uppe när det var svalare där nere...

Sen hade jag sån tur att kidsen förtfarande sov, så jag tassade ner och somnade om och sov en timme till.. Lovely!! Känner att man behöver all sömn man kan få nu..

Nåja, kanske det börjar bli dags att packa den där förlossningsväskan lite smått och köpa en sån babybilbarnstol, så vi kommer hem från BB sen... :)

Inga kommentarer: