måndag, juli 12, 2010

Status: Överhettad gravid!!

Majj gadd.. Man ska inte klaga över att det är varmt och sommar.. Men kan jag iaf få klaga lite över att det är för varmt inne???

Puh, inatt drömde jag om att bebisen redan var född så det enda jag behövde göra nu på morgonen var att skicka sms till alla och berätta.. Haha sooo not true! Magen sitter där den suttit senaste 11 månaderna...

Iaf så är det idag ca 2½ vecka till mitt eget datum, 3½ ecka kvar till Ultraljudetsdatum och MAX 5½ vecka till jag med 100% säkerhet VET att bebisen är här.. (i stockholm får man som mest gå över tiden med två veckor)

Så det ÄR nära nu, men det går ändå långsamt i den här värmen...

Iaf så ligger magens mått på plus sist bm mätte så det blir spännade och se vad vikten blir. Enligt sista UL så var det ju fortfarande en normalstor bebis, men den har ju haft ett antal veckor efter det på sig att tjcka på sig :)
Min viktupgång ligger fortfarande mellan 6-7 kg, så det får man iaf vara tacksam över, att jag inte gått upp så mycket i vikt...

Inga kommentarer: