onsdag, juli 21, 2010

Eller hur....

Den där bilbarnstolen kunde jag ju glömma... nån timme efter att vi pratats vid (och typ en halvtimme innan vi ska ses!!!!) och bestämt tid och jag fått adress mm, så får jag ett sms där det står att den helt plötsligt är såld.... :(

Gissa om gravidhormonerna svallade, mitt sms som jag svarade henne med var inte det trevligaste kanske... Nåja, inte för att det hjälpte situationen men hon skickade iaf ett Förlåt tillbaka..

Fattar inte att det ska vara så svårt att hitta en jäkla bilbarnstol.. Iof letar jag ju efter en viss modell som passar direkt på chassit som barnvagnen har.. iof har det ju gått bra med de andra två utan att ha kunnat sätta fast bilstolen i nått chassi, så jag funderar lite på att skita i den funktionen snart..
Alt, att åka och köpa en ny bilstol på babyland.. Kostar lite mer, men snart är det banne mig värt det...

Grrr!!

Inga kommentarer: