lördag, juli 24, 2010

Nä... Ingen bebis här inte :( :( :(

Bara ont i fogarna och en hel del fattigare, åt en rackans god grillbuffe, som kostade precis lika gött som den smakade, och sen när vi kom ut så hade vi oxå fått 550 kr i p-böter.. Sååå onödiga pengar.. Nåja, tur att vi parkerade där på sambons initiativ, puh, har en känsla av att jag hade fått höra det hela vägen hem annars, hahaha..

Nåja, bebisen verkar trivas alldeles ypperligt inne i magen.. Suck.. Och jag blir mer och mer otålig. Jag har nog egentligen alldeles för mycket kontrollbehov för att det ska vara sunt det här med att föda barn "när-som-helst"

Annars verkar den må bra där inne, och det är ju bara så underbart att det är lite svalare ute, nu går det ju faktiskt att sova på nätterna.. Det som är lite skumt är det här med min vikt, i morse hade jag gått ner ett kg tom?? Låg på plus 5 kg. Känner mig en aning viktfixerad men det är nog mycket för att jag hoppas på att tappa en del av mina extrakilon som jag la på mig när jag slutade amma Moa...

Inga kommentarer: