fredag, juli 23, 2010

Moahahahaha!!!!!

Satt och skojjade i ett forum om hur gött det skulle vara med nån som kom och städade hemma, och som man kunde be om vad som helst.. (ni vet, varje gravid kvinnas dröm)

En av tjejerna skrev sen i slutet, -En städslav till varje kvinna!

Idag när jag loggade in hade jag följande meddelande:

"Hej! Menade ni allvar med att vilja ha en "städslav"? (såg det i nåt forum)
mejla gärna på XXXXXXXX@live.se i så fall :)
Eller om du vet nåt tjejgäng som vill ha en naken slav/betjänt t.ex. till en möhippa eller liknande tjejfest ;)"


Haha, nån som är sugen?? Tycker ni jag ska Nappa??

2 kommentarer:

Emma sa...

ja du alltså ibland undrar man ju varför man inte bara skaffar sig någon som städar gratis mot att man ser lite sträng ut...

Tilda sa...

Varför inte? Se bara till att det inte är nån som är ute efter sex!!! Om det är nån som bara passar upp och städar borde det ju vara ok :) Du får väl kombinera städslav och betjänt så han får städa när du har tjejfest... så att du inte är ensam hemma med honom. Jag skulle aldrig ta hem en okänd kille om jag var ensam hemma... men en helt annan sak om man har kompisar där som "trygghet"... och då kan ni ju alla få ha kul åt städslaven, haha..