söndag, juli 25, 2010

Otålig???

Men, när vart jag en sån där otålig typ..??

Är helt plötsligt galet sugen på att få bebisen i famnen istället för i magen. Och då har ändå magen sjunkit ner en hel del så det är inte så jobbigt eg med själva magen.. Dock så märken man att den "övar" rejält nu, får sammandragningar som gör hela magen STENHÅRD länge.. Och trycket neråt emellanåt är inte att leka med.. Tror snart lillfia försöker pressa sig ut utan värkar.. :)

Man kan ju alltid hoppas på att alla sammandragning och allt tryck neråt gör att man börjar öppna sig lite så när det väl drar igång går det snabbt och lätt precis som med Moa...

Iaf, så är det enda jag är less på foglossningen, men det har jag ju egentligen varit länge.. Just nu idag är det väl iof extra jävlig efter en dag på grönan igår och shopping av en digitalvideokamera på netonnet idag och sen storhandling på Coop.. Jisus, trodde jag skulle gå av på mitten där ett tag.. Stackars J fick shoppa det sista själv där på slutet och bära in alla kassar från bilen... Inte lätt att vara medgravid heller... :(

Nåja, nu har vi grillat och ätit god potatisgratäng, och sen slängt oss i soffan. Sooo najs! Moa försvann med farmor och farfar, hon fick för sig att hon ville sova över där.. Gullungen! Börjar verkligen bli stor nu!!

Nåja, inom en två veckor hoppas jag iaf att bebisen är här...

(vet annars att man kan få bli igångsatt pga jäklig foglossning, men samtidigt så är ju en igångsättning inte direkt nått att rekommendera... :S )

Inga kommentarer: